Napisane przez: annajamaica | Luty 11, 2014

Jamajka też jest Happy

Po prostu MUSZĘ się tym podzielić.

Jak zwykle gdy idzie o bycie na bieżąco z portalami społecznościowymi, jestem w tyle. Z fejsa wszechmogącego spłynęła na mnie łaska poznania tego, co zdaje się już być silnym wirusem, który zdążył zainfekować sieć. I jak wcale ale to wcale nie ciekawiło mnie ujrzenie różnych wersji Gangnam style czy Harlem shake, tak podkusiło mnie by kliknąć na wideo zainspirowane utworem i teledyskiem Pharella Williamsa ‚Happy’. To chyba dlatego, że zarówno sam utwór – niesamowicie wpadający w ucho- jak i teledysk bardzo lubię.

Postanowiłam na jutubie sprawdzić, czy i jakie inne wersje tego utworu istnieją, czy Polska też ‚jest happy’. No i zalała mnie fala podobnych filmików choć twierdzę, że inne wersje nie umywają się do tej jamajskiej. Zobaczcie sami.

Responses

  1. Mistrzowski klip, uśmiech od razu pojawia się na twarzy 😉

  2. Rewelacyjne „Happy” prosto z Jamajki ;)) Super tam macie:))


Skomentuj

Kategorie

