Napisane przez: annajamaica | Listopad 17, 2012

Krótkie wyjaśnienie

Długo mnie nie było.

Odcięta byłam przez jakiś czas od wirtualnego świata. Byłam na wsi. Co nie znaczy, że jamajska wieś to kompletna dzicz. Łącze można mieć, i to z kilku źródeł: Lime, Flow albo super wi-fi tudzież jakieś 4G od Digicela czy jak to tam zwał.
Tyle że rodzice męża póki co z internetu nie korzystają, a nie chciało nam się na krótki czas brać żadnych opcji.

Pomieszkaliśmy sobie z nimi i z komarami.

Przenieśliśmy się na wieś przed wylotem do Europy.

Dołączyliśmy do diaspory.
Jesteśmy w UK i stąd będę póki co nadawać. A jak długo…to się okaże.

Póki co aklimatyzujemy się, przyzwyczajamy do szarzyzny i chłodu…Nie jest tak źle, mimo strachu rodziny, że mąż nabawi się zaraz zapalenia płuc. Dostaliśmy od szwagierki farmaceutki torbę witamin i środków na grypę 🙂

Nikt nie zwraca na nas tutaj uwagi, nie stanowimy sensacji ! I to mi się tu bardzo podoba.

Zauważam wiele podobieństw z Jamajką. W końcu to budowniczowie jamajskiej kolonii. Mam choćby na myśli wąskie drogi, te mniej główne, to po pierwsze. Wiele nazw miejsc/miejscowości na Jamajce to angielskie przeszczepy. Samo Kingston…albo Petersfield ( to miejsce w Westmoreland), Vauxhall (jest szkoła na Jamajce o takiej nazwie), Cranbrook ( to rzeka i park niedaleko od Ocho Rios)…

Mam kilka zaległych wpisów do wrzucenia na blog, bo pisałam do ‘brudnopisu’. No i masa masa tematów czeka na napisanie; zdjęć też mam od groma.
więc, do dzieła !

Responses

  1. Oooo no prosze, ale Gdzie w UK osiedliscie? Niech Wam dobrze w nowym miejscu bedzie.

    • Londyn.

      Dziękuję za życzenia. Kto wie…może kiedyś przy kawie czy innym napoju się spotkamy 🙂
      Nieraz sie przekonałam, że świat jest mały, więc…kto wie 🙂

  2. Oj maly,, maly i to bardzo 🙂 To co? Do zobaczenia! 😉

    • yah mon 🙂 jak to sie mowi, one of these days….
      trzymaj sie zdrowo!!

  3. Oj, ale wrócisz na wyspę i nadal będziesz pisać ciekawe teksty :-)?

    • bez obaw, pisać będę dalej, bo tematów mam mnóstwo w kolejce. A wrócić wrócę, tyle że nie wiem kiedy…:-(


Skomentuj

Kategorie

